Klantenservice

Klantenservice2018-10-09T07:43:37+00:00

Betalen

Betalen voor je online bestelling kan door middel van iDeal, Mastercard, VISA, Paypal, bankoverschrijving, Afterpay (alleen in Nederland & België), MisterCash, GiroPay en &klevering giftcard. Bij overschrijvingen vanuit het buitenland zijn de bankkosten voor de koper. Online bestellingen kunnen niet in de winkel worden afgerekend. Wanneer je wilt afrekenen met een &klevering giftcard dien je eerst in te loggen.

Levertijd

Alle producten zijn op voorraad tenzij anders vermeld. Bestellingen geplaatst voor 16.30 uur en betaald met iDeal, Mastercard, VISA, Paypal of Afterpay worden doorgaans dezelfde werkdag nog verstuurd. De levertijd voor bestellingen binnen Nederland is 1 tot 2 werkdagen. Wij verzenden binnen Nederland met PostNL. Mocht je binnen 4 dagen niets hebben ontvangen, mail naar webshop@klevering.nl en wij zoeken uit waar je pakket zich bevindt. Bestellingen voor verzending binnen en buiten Europa worden ook direct verwerkt. Afhandelijk van de vervoerder is de levertijd in Europa 2 tot 7 werkdagen en buiten Europa 5 tot 14 werkdagen. Zendingen naar het buitenland worden verstuurd met PostNL, UPS of DHL. Grotere aantallen bestellen? Mail naar webshop@klevering.nl

Verzenden

Verzendkosten voor pakketten binnen Nederland zijn €4,95. Voor bestellingen boven de €75,00 berekenen wij geen verzendkosten in Nederland. Voor pakketjes die door de brievenbus passen zijn de kosten €3,50 in Nederland. Verzendkosten buiten Nederland verschillen per land. Wij zijn altijd op zoek naar de beste prijzen. De exacte prijs wordt aan het einde van het bestelproces weergegeven. AFHALEN Je kunt je bestelling ook kosteloos laten bezorgen in een van onze winkels in Amsterdam. Handig als je in Amsterdam woont of een keer in de buurt bent. Houd er rekening mee dat het 2 tot 3 werkdagen kan duren voor je bestelling daar klaar ligt. BESCHADIGING Mocht er tijdens het verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en het pakket is kapot of beschadigd, stuur ons een foto naar webshop@klevering.nl zodat we het direct kunnen oplossen.

Retourneren

Mocht je onverhoopt niet blij zijn met je aankoop, dan kan je je aankoop binnen 14 dagen aan ons retour sturen in orginele verpakking en verzenddoos naar: &klevering, t.a.v. Retouren, Asterdwarsweg 1, 1031 HR Amsterdam. Na ontvangst van de retouren controleren we de producten ontvang je binnen 3 werkdagen het geld op je rekening, inclusief de verzendkosten van je bestelling. De kosten voor retourzendingen zijn voor de koper. Een pakket binnen Nederland versturen met PostNL kost €6,95. Stuur je een wat duurder product terug adviseren we je het pakket verzekerd te verzenden, want kapot retour gekomen producten worden niet vergoed. Heb je een cadeau gekregen via onze webshop www.klevering.nl en ben je er toch niet zo blij mee, stuur je product retour naar bovenstaand adres. Geef dit aan en je ontvangt een tegoedbon. TERUGBRENGEN IN DE WINKELS Je kunt je online aankoop ook terugbrengen bij een van onze winkels. Vergeet je pakbon niet mee te nemen. Je kunt dan iets anders uitzoeken in de winkel of geld laten terugstorten. De winkels geven geen geld terug.

Algemene Voorwaarden

Download hier onze algemene voorwaarden.

Achteraf BetalenMaster CardVisaiDealBancontact - MisterCashGiropayPayPal